Goda ägg med underbar färg på gulan. Vetskapen om att hönsen har det bra gör äggen ännu godare!
Vilka underbara ägg! Djupgul äggula, fantastisk smak och perfekta till pannkisar, omelett eller som jag gillar vanliga kokta ägg till frukost. Man känner verkligen kvaliteten. Stor kram till producenten och tack för att ni gör sådana fina produkter! 💛🥚
Mycket bättre än någon annan färdiggravad lax vi har provat. Hela det kräsna
midsommargänget gav två tummar upp!
Mycket, mycket god och hög kvalitet. Tinade den över natten i kylskåp och det känns inte alls att den varit fryst
Fantastiskt goda, jättefina och med en gula lika gul som en maskrosblomma 👍👍👍
Äggen till höger från Ås gård o dom till vänster från en butik.